За протидію виявленню зарплати «у конверті» пропонується штрафувати в розмірі 100 мінзарплат

Урядовий законопроект № 5130 передбачає посилення відповідальності юридичних та фізичних осіб — підприємців у випадку недопущення державного інспектора праці до проведення перевірки:

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

  • штраф у розмірі до 3-х мінімальних заробітних плат у всіх випадках недопущення інспекторів до перевірки, крім випадку, коли темою перевірки є неоформлення трудових договорів із працівниками та виплата зарплат «у конверті»;
  • у розмірі 100 мінімальних заробітних плат при недопущенні державного інспектора праці до перевірки, коли вона здійснюється з метою виявлення працівників із неоформленими трудовими договорами, виплати заробітної плати без нарахування й сплати ЄСВ (виплата зарплати «у конверті»).

Про це йдеться в Пояснювальній записці до законопроекту.

Але лише на цьому не зупинилися. Якщо проаналізувати проект змін, то також пропонується до відання виконавчих органів міських рад міст обласного значення й об’єднаних територіальних громад віднести:

Читайте також
Адміністрування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки: податкові новації — 2017

1) здійснення на відповідних територіях контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення;

2) накладення фінансових санкцій (штрафів) за порушення законодавства про працю та зайнятість населення.


Cхожі статті

Із 20 червня діють Критерії для зупинення реєстрації податкових накладних

Із 20 червня діють Критерії для зупинення реєстрації податкових накладних

Із 20 червня діють Критерії для зупинення реєстрації податкових накладних З 20...

22.06.2017

Помилково нараховано та отримано від Фонду лікарняні у більшому розмірі. Дії роботодавця

Помилково нараховано та отримано від Фонду лікарняні у більшому розмірі. Дії роботодавця

Помилково нараховано та отримано від Фонду лікарняні у більшому розмірі. Дії робо...

25.04.2019

У ЯКІ СТРОКИ СПЛАЧУЮТЬ ПОДАТОК НА ЗЕМЛЮ?

У ЯКІ СТРОКИ СПЛАЧУЮТЬ ПОДАТОК НА ЗЕМЛЮ?

У ЯКІ СТРОКИ СПЛАЧУЮТЬ ПОДАТОК НА ЗЕМЛЮ? Податкові зобов’язання по земельному ...

01.02.2019

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *