Мінфін запустив електронний реєстр відшкодування ПДВ
1 квітня Мінфін запустив електронний реєстр відшкодування ПДВ. Зараз відбувається наповнення реєстру інформацією. Згідно з законодавством (Постанова КМУ №26 Про затвердження Порядку ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість), він буде доступним в перший робочий день квітня, 3 числа. Тепер кожен підприємець зможе в онлайн-режимі перевірити, на якому етапі знаходиться його платіж.
Кадровий аутсорсинг
На будь-якому підприємстві незалежно від напрямку діяльності ведення кадрового обліку є трудомістким процесом. Необхідно постійно відслідковувати зміни в трудовому законодавстві та враховувати нововведення при веденні діловодства в частині особистих справ штатного персоналу установи, фірми, організації, компанії тощо
Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3
Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.
Підготовка кошторисної документації для участі в тендері
Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.
У чому суть?
В кінці 2016 року був прийнятий антикорупційний Закон 1797, спільно розроблений з депутатами, бізнесом та громадськістю. Міністерство фінансів зараз активно працює над імплементацією цього закону. Одним з найважливіших кроків в цьому процесі є запуск електронного реєстру відшкодування ПДВ. Розуміючи, що непрозора система відшкодування є однією з найбільших проблем в адмініструванні податків, Мінфін послідовно втілює зміни, спрямовані на її покращення.
Як працюватиме новий реєстр:
Всю вхідну інформацію в реєстр формує ДФС на підставі заявок бізнесу та закріпляє це електронним цифровим підписом. ДФС вносить цю інформацію в реєстр. Після цього на узгодження суми відводиться не більше 30 днів (у передбачених законом випадках – 60 днів) і відбувається автоматичне відшкодування на наступний день після закінчення цього строку.
Відшкодування відбувається в хронологічному порядку (підприємець, який перший подав, першим отримує кошти за всіх інших рівних умов) та на щоденній основі. Раніше ПДВ відшкодовували в останні 5 днів місяця. При такому підході підприємці не могли завчасно планувати. Тепер повертати ПДВ будуть в будь-який день місяця після узгодження суми, тому бізнес зможе краще планувати свою діяльність та отримає додаткові оборотні кошти, починаючи з 10-х чисел кожного місяця.
Що це дає?
Прозорий та автоматичний реєстр унеможливлює корупцію при відшкодуванні ПДВ, відновлює довіру бізнесу, створює рівні умови для кожного підприємця та полегшує ведення бізнесу в Україні.
Array
Cхожі статті
Листок непрацездатності з помилкою в назві чи адресі підприємства необхідно виправляти
20.10.2016
Юридична особа при нарахуванні фізичній особі орендної плати утримує податок на доходи фізичних осіб за ставкою 18% та військовий збір за ставкою 1,5%
28.10.2016
Як оподатковуються доходи підприємців у вигляді відсотків з депозиту?
26.02.2019