Дії платника якщо протягом операційного дня не отримано квитанції про реєстрацію або зупинення реєстрації ПН/РК
Враховуючи усі складові реєстрації ПН/РК в ЄРПН, з метою з’ясування обставин, за якими протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації ПН/РК, ДФС пропонує:
Кадровий аутсорсинг

На будь-якому підприємстві незалежно від напрямку діяльності ведення кадрового обліку є трудомістким процесом. Необхідно постійно відслідковувати зміни в трудовому законодавстві та враховувати нововведення при веденні діловодства в частині особистих справ штатного персоналу установи, фірми, організації, компанії тощо
Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.
Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.
- через Електронний кабінет, шляхом перегляду в режимі реального часу переглянути дані ЄРПН щодо складених ним чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування;
- звернутись до Центру обслуговування платників податків за своїм місцезнаходженням чи до гарячої лінії за телефоном 0-800-501-007 (напрямок 0) з детальним описом ситуації.
Cхожі статті

Безоплатне постачання товарів чи послуг: визначаємо базу оподаткування та складаємо ПН
07.03.2019

Про плату за землю – індивідуальна податкова консультація
22.02.2019

Помилково сплатили суми ЄСВ за старими рахунками: алгоритм дій
27.05.2019