Нацбанк про нюанси заповнення касових ордерів

Нацбанк у листі від 14.09.2016 р. №50-0004/77077 нагадує, що на сьогодні порядок ведення касових операцій для підприємств і організацій визначено у Положенні №637. Це Положення визначає порядок ведення касових операцій юридичними особами (крім банків) незалежно від організаційно-правової форми та форми власності і фізичними особами, які здійснюють підприємницьку діяльність, а також форми касових документів, що застосовуються ними. Типові форми касових документів наведені у додатках до Положення.

1

Составление сметной документации согласно требований Настанови

Разработка сметной документации

Составим инвесторскую смету, договорную цену контракта; согласно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт выполненных работ по форме КБ2 и КБ3

Акт виконаних робіт

Сделаем акт выполненных работ по форме КБ2 и КБ3. Это первичный документ подписывается между Подрядчиком, выполнившим любую часть работ за текущий месяц и Заказчиком

3

Подготовка сметной документации для участия в тендере

Оформление инвесторской и договорной документации

Занимаемся разработкой сметной документации для участия в тендере. Выполняется по объемам работ и с учетом требований изложенных в документации конкурсных торгов

Відповідно до норм п’ятого абзацу п. 3.10 глави 3 Положення у касових ордерах, які оформляються на загальну суму проведених підприємством касових операцій (видача готівки за видатковими відомостями, спеціальними платіжними засобами, здавання готівки до банку, отримання готівки з банку за чеком та оприбуткування її в касі тощо), реквізит «Одержав» (видаткового касового ордеру) або «Прийнято від» (прибуткового касового ордеру) не заповнюється.

Читайте також
Филиалы банковского учреждения, которые имели отрицательное значение объекта налогообложения за II полугодие 1999 года, начиная с 1 января 2000 года, перешли на уплату консолидированного налога на прибыль. Будут ли правомерными действия банка относительно учета отрицательного значения объекта налогообложения в последующих налоговых периодах при уплате консолидированного налога на прибыль?

У разі приймання від фізособи до каси підприємства готівки за прибутковим касовим ордером у рядку «Прийнято від» касового ордеру зазначається прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи, яка отримує товар (роботи, послуги), що відповідає вимогам законодавства України.


Похожие записи

Налогообложение сумм индексации, начисленных за прошлые годы

Налогообложение сумм индексации, начисленных за прошлые годы

Налогообложение сумм индексации, начисленных за прошлые годы  Предприят...

10.07.2017

Штраф за нерегистрацию НН, не выдаваемых покупателю

Штраф за нерегистрацию НН, не выдаваемых покупателю

Штраф за нерегистрацию НН, не выдаваемых покупателю  Начисляется ли штраф за ...

29.05.2017

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *