Затверджено Порядок функціонування Електронного кабінету
Наказом Мінфіну від 14.07.2017 року № 637 затверджено Порядок функціонування Електронного кабінету.
Кадровий аутсорсинг
На будь-якому підприємстві незалежно від напрямку діяльності ведення кадрового обліку є трудомістким процесом. Необхідно постійно відслідковувати зміни в трудовому законодавстві та враховувати нововведення при веденні діловодства в частині особистих справ штатного персоналу установи, фірми, організації, компанії тощо
Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3
Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.
Підготовка кошторисної документації для участі в тендері
Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.
Згідно з документом, Державна фіскальна служба України до 01 січня 2018 року повинна забезпечити створення інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» на базі існуючого електронного сервісу «Електронний кабінет платника», що функціонує у дослідній експлуатації.
Електронний кабінет забезпечує електронну форму взаємодії платників податків та державних органів з контролюючими органами, надання/отримання користувачам/користувачами документів, інформації та послуг, передбачених Кодексом.
Наказом передбачено, що Електронний кабінет буде працювати постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.
У разі виявлення проблем в роботі Електронного кабінету користувач надсилає до ДФС повідомлення про помилку, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку. Методолог Електронного кабінету зобов’язаний провести перевірку наявності помилки протягом 72 годин після надходження повідомлення від користувача, крім вихідних та святкових днів. За результатами опрацювання повідомлення користувачу надсилається повідомлення про результати обробки помилки. Якщо методолог Електронного кабінету визнає наявність помилки, він зобов’язаний усунути її у строк, що визначається ним з урахуванням критичності виявленої помилки та технічної можливості її усунення.
Для забезпечення взаємодії засобами Електронного кабінету платник податків здійснює електронну ідентифікацію з використанням ЕЦП відповідальних осіб платника (директора, бухгалтера, осіб, які мають право підпису), наданого будь-яким акредитованим центром сертифікації ключів відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис».
Array
Cхожі статті
Чи потрібно подавати декларацію по земельному податку в разі укладення із місцевим органом влади договору суперфіцію
12.02.2019
Нацбанк скасовує останні обмеження на видачу коштів з банківських рахунків
28.08.2017
Оновлено перелік кодів видів сплати податків
12.10.2016