За несвоєчасне повідомлення ДФС про прийнятого працівника загрожує мінімальний штраф

1. Фактичний допуск одного працівника до роботи без трудового договору (= без наказу) може коштувати роботодавцеві 65000 грн (48000 грн + 17000 грн) + виплата такому працівникові заробітної плати в розмірі не нижче середньої заробітної плати за відповідним видом економічної діяльності в регіоні у відповідному періоді.

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

2. Ненаправлення повідомлення до фіскальної служби про прийняття працівника на роботу (або несвоєчасне направлення) коштуватиме роботодавцеві 1600 грн фінансового штрафу й до 1700 грн — адміністративного штрафу.

Під час розрахунку сум штрафів ураховано розмір мінімальної зарплати із 01.12.2016 р. — 1600 грн.


Cхожі статті

Видавати чек під час безготівкової сплати за товар в інтернет- магазині необхідно разом із товаром

Видавати чек під час безготівкової сплати за товар в інтернет- магазині необхідно разом із товаром

Видавати чек під час безготівкової сплати за товар в інтернет- магазині необхідно...

08.09.2017

Працівник не вийшов на роботу. Чи потрібно «скасовуюче» повідомлення?

Працівник не вийшов на роботу. Чи потрібно «скасовуюче» повідомлення?

Працівник не вийшов на роботу. Чи потрібно «скасовуюче» повідомлення? Частиною...

23.08.2017

Терміни подання заяви юридичними особами для обрання спрощеної системи оподаткування

Терміни подання заяви юридичними особами для обрання спрощеної системи оподаткування

Терміни подання заяви юридичними особами для обрання спрощеної системи оподаткува...

01.03.2019

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *