Підприємство самостійно визначає ступінь деталізації змісту операції в первинці

ВАСУ наголосив, що законодавство не містить норми, яка визначала б, наскільки детально потрібно зазначати зміст госпоперації в первинному документі.

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

Зважаючи на це, складені сторонами однотипові акти (тобто з однаковим описом операції), які не мають детального змісту наданих послуг, на думку суду, не є свідченням нездійснення операцій загалом. Адже чинне законодавство не містить положень, які б забороняли складати однотипові акти виконаних робіт.

Ба більше, як наголосили служителі Феміди, складання таких актів є звичайною практикою госпсуб’єктів. Це пов’язано з тим, що ступеня деталізації опису госпоперації в первинному документі законодавством не встановлено, а умовою документального її підтвердження є можливість на підставі сукупності документів (зокрема, договорів, додаткових угод тощо) зробити висновок про те, що витрати фактично зазнані.

Читайте також
Декларація подана без додатків: чого чекати від контролерів

Ухвала ВАСУ від 01.03.17 р. у справі № 823/5399/15.


Cхожі статті

Платники податку зобов’ язані з 1 травня 2019 року до 1 червня 2019 року зареєструвати в СЕАРП та СЕ усі акцизні склади

Платники податку зобов’ язані з 1 травня 2019 року до 1 червня 2019 року зареєструвати в СЕАРП та СЕ усі акцизні склади

Платники податку зобов’ язані з 1 травня 2019 року до 1 червня 2019 року зареєстр...

05.05.2019

Платник податків не повинен здійснювати податковий моніторинг свого контрагента

Платник податків не повинен здійснювати податковий моніторинг свого контрагента

Платник податків не повинен здійснювати податковий моніторинг свого контрагента ...

16.08.2017

Про суміщення посад повідомляти ДФС не потрібно

Про суміщення посад повідомляти ДФС не потрібно

Про суміщення посад повідомляти ДФС не потрібно ДФС у листі від 18.10.2016 р. ...

27.09.2016

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *