Оскарження рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН: як не пропустити строк для подання скарги
З якої дати розпочинається відлік 10 календарних днів, передбачених для оскарження рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (ПН/РК)в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН): з дня отримання рішення комісії ДФС чи з дня наступного за днем отримання рішення комісії ДФС?
Кадровий аутсорсинг
На будь-якому підприємстві незалежно від напрямку діяльності ведення кадрового обліку є трудомістким процесом. Необхідно постійно відслідковувати зміни в трудовому законодавстві та враховувати нововведення при веденні діловодства в частині особистих справ штатного персоналу установи, фірми, організації, компанії тощо
Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3
Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.
Підготовка кошторисної документації для участі в тендері
Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.
Порядок розгляду скарг на рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН затверджено постановою КМУ від 04.07.2017 р. № 485 (далі – Постанова № 485).
Згідно з п. 5 Постанови № 485 скарги подаються платником податку на додану вартість (далі – платник податку) до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН (далі – рішення комісії ДФС).
У разі коли останній день строку, зазначеного у п. 5 Постанови № 485, припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.
Строк подання скарги може бути продовженим за правилами і на підставах, визначених п. 102.6 Податковвого кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI.
Отже, відлік 10 календарних днів, передбачених для оскарження рішення комісії ДФС, розпочинається з дня наступного за днем отримання платником податків рішення комісії ДФС.
Яка дата вважається датою отримання ДФС скарги на рішення комісії про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН?
Скарга у день її надходження реєструється ДФС відповідно до вимог законодавства з організації діловодства у державних органах.
ДФС не може відмовити платнику податку у реєстрації скарги.
Датою подання платником податку скарги є:
- у разі подання скарги безпосередньо до ДФС – дата фактичного надходження скарги до ДФС (дата проставлення відмітки про надходження скарги службою діловодства ДФС);
- у разі надсилання скарги поштовим відправленням – дата отримання відділенням поштового зв’язку від платника податку поштового відправлення із скаргою, яка зазначена відділенням поштового зв’язку в повідомленні про вручення поштового відправлення або на конверті.
У разі відсутності повідомлення про вручення або відбитка календарного штемпеля відділення поштового зв’язку на поштовому відправленні (конверті, бандеролі), що унеможливлює встановлення дати отримання відділенням поштового зв’язку скарги, днем подання скарги вважається день проставлення відмітки про надходження скарги службою діловодства ДФС.
Отже, датою отримання ДФС скарги на рішення комісії про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН є дата проставлення відмітки про надходження скарги службою діловодства ДФС у разі:
- якщо скарга подана безпосередньо до ДФС;
- якщо скарга надіслана поштовим відправленням;
- відсутності повідомлення про вручення або відбитка календарного штемпеля відділення поштового зв’язку на поштовому відправленні (конверті, бандеролі).
Array
Cхожі статті
Особливості реєстрації розрахункової книжки
22.09.2016
Як рахувати обсяг 1 млн грн для обов’язкової реєстрації платником ПДВ?
22.11.2016
Чи може підприємство делегувати обов’язки подання електронної звітності аудиторській фірмі
12.06.2017