Чи правомірно податківці нараховують транспортний податок за 2015 рік
ВАСУ в постанові від 30.08.2016 р. у справі № 826/22028/15, задовольнив позов про скасування податкового повідомлення-рішення про сплату транспортного податку за 2015 рік.
Кадровий аутсорсинг

На будь-якому підприємстві незалежно від напрямку діяльності ведення кадрового обліку є трудомістким процесом. Необхідно постійно відслідковувати зміни в трудовому законодавстві та враховувати нововведення при веденні діловодства в частині особистих справ штатного персоналу установи, фірми, організації, компанії тощо
Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.
Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.
Судді наголосили, що встановлення порядку сплати транспортного податку ґрунтовно не відповідає вимогам ПКУ, оскільки, зважаючи на те що транспортний податок є складовою податку на майно, котрий належить до місцевих податків, парламент не може приймати рішення про їх установлення.
Нагадаємо
Транспортний податок було введено з моменту набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 р. № 71-VIII.
Оскільки транспортний податок не є загальнодержавним податком, парламент не міг запроваджувати його як місцевий. Таким чином, місцеві ради мають обов’язково встановити (відповідним рішенням) транспортний податок і вирішити питання (на власний розсуд), чи запроваджувати податок (і в яких розмірах) на майно, відмінне від земельної ділянки. Таке рішення має бути оприлюднено до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, у якому планується застосовування встановлених місцевих податків і зборів або змін (плановий період). Інакше норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим.
Зауважимо: плановий період — 2015 рік, а бюджетний — 2016 рік.
Отже, нові податки практично не можуть бути визнані обов’язковими до сплати, принаймні, у 2015 році, адже місцеві ради не приймали та не могли прийняти й офіційно оприлюднити до 15.07.2014 р. рішення про встановлення таких податків і зборів
Array
Cхожі статті

Який штраф передбачено, якщо роздрукувано Z-звіт без обов’язкових реквізитів
30.09.2016

Печатки геть: Уряд продовжує «чистити» нормативку
28.11.2017

ДФСУ про неспівпадіння номенклатура в податкових накладних та первинних бухгалтерських документах
07.02.2019