Декларація подана без додатків: чого чекати від контролерів

Головне управління ДФС у Тернопільській області нагадує, що згідно із п. 46.1 ст. 46 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) додатки до податкової декларації є її невід’ємною частиною. Вимоги щодо порядку заповнення податкової декларації визначені у пп. 48.3 та 48.4 ПКУ.

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

Відповідно до п. 48.7 ст. 48 ПКУ податкова звітність, складена з порушенням норм, не вважається податковою декларацією, крім випадків, встановлених п. 46.4 ст. 46 ПКУ.

При поданні платником податків до контролюючого органу податкової декларації, заповненої з порушенням вимог пунктів 48.3 та 48.4 статті 48 ПКУ, такий фіскальний орган зобов’язаний надати платнику податків письмове повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації із зазначенням причин такої відмови у порядку, визначеному пунктом 49.11 статті 49 ПКУ.

Читайте також
Щодо подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування

Враховуючи вищевикладене, контролюючий орган зобов’язаний надати платнику податків письмове повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації, якщо така декларації подана без додатків, обов’язковість подання яких передбачена законодавством.


Cхожі статті

Коли не застосовуються штрафні санкції за порушення термінів реєстрації податкових накладних?

Коли не застосовуються штрафні санкції за порушення термінів реєстрації податкових накладних?

Коли не застосовуються штрафні санкції за порушення термінів реєстрації податкови...

21.02.2019

Зміни в оподаткуванні доходів фізичних осіб

Зміни в оподаткуванні доходів фізичних осіб

Зміни в оподаткуванні доходів фізичних осіб 30 грудня 2016 року Президентом Ук...

03.01.2017

ДФС наполягає на друкуванні чека РРО на підставі виписки з банку, якщо за товар сплачено платіжними картками

ДФС наполягає на друкуванні чека РРО на підставі виписки з банку, якщо за товар сплачено платіжними картками

ДФС наполягає на друкуванні чека РРО на підставі виписки з банку, якщо за товар с...

06.06.2017

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *