Юридична особа — платник єдиного податку 3-ї групи перевищила обсяг доходу 5 млн. гривень

Для третьої групи платників єдиного податку встановлено обмеження обсягу доходу протягом календарного року до 5 млн. гривень. У разі перевищення протягом календарного року встановленого обсягу доходу платниками єдиного податку третьої групи цей платник зобов’язаний перейти на загальну систему оподаткування, — з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому відбулося таке перевищення.

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

Заяву про перехід необхідно подати не пізніше 20 числа місяця, наступного за календарним кварталом, у якому допущено перевищення обсягу.

При цьому до суми перевищення допустимого обсягу доходу застосовується подвійний розмір ставки.

Отримані доходи, що перевищують допустимі обсяги доходу та оподатковуються за подвійною ставкою, відображаються окремо у податковій декларації за звітний період, у якому відбулося таке перевищення.

Читайте також
Зменшити податкові зобов’язання на підставі РК, в якому допущено помилку у даті складання, не можливо

Єдиний податок, нарахований на перевищення обсягу доходу, сплачується протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал.

Зазначені норми передбачені п. 291.4 ст. 291, пп. 298.2.3 ст. 298; пп. 2 п. 293.8 ст. 293; пп. 1 п. 293.5 ст. 293 та п. 295.7 ст. 295 Податкового кодексу України.


Cхожі статті

Незначна помилка в назві платника ПДВ не завадить зареєструвати податкову накладну

Незначна помилка в назві платника ПДВ не завадить зареєструвати податкову накладну

Незначна помилка в назві платника ПДВ не завадить зареєструвати податкову накладн...

14.09.2017

Чи можна зберігати документи в електронному вигляді?

Чи можна зберігати документи в електронному вигляді?

Чи можна зберігати документи в електронному вигляді? «Вісник. Офіційно про под...

18.03.2019

Фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, мають право не застосовувати РРО

Фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, мають право не застосовувати РРО

Фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, мають право не зас...

16.09.2016

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *