Який штраф передбачено, якщо роздрукувано Z-звіт без обов’язкових реквізитів

ДФС у підкатегорії 109.20 системи «ЗІР»повідомила: відсутність обов’язкового реквізиту у звітному чеку може свідчити про аналогічне порушення вимог змісту розрахункового документа (касового чека).

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

За порушення цих вимог передбачено відповідальність у вигляді фінансової санкції згідно з п. 1 ст. 17 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 р. № 265/95-ВР (далі — Закон про РРО) у разі встановлення протягом календарного року в ході перевірки факту, зокрема, нероздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції:

  • учинене вперше — 1 грн;
  • за кожне наступне вчинене порушення — 100% вартості проданих з порушеннями, установленими п. 1 ст. 17 Закону про РРО, товарів (послуг).


Cхожі статті

Відкриття рахунку підприємця у пару кліків

Відкриття рахунку підприємця у пару кліків

Відкриття рахунку підприємця у пару кліків У ПриватБанку зробили відкриття рах...

18.01.2017

Датою узгодження податкового зобов’язання при виявленні помилки є дата подання уточнюючої декларації

Датою узгодження податкового зобов’язання при виявленні помилки є дата подання уточнюючої декларації

Датою узгодження податкового зобов’язання при виявленні помилки є дата подання ут...

03.11.2016

Експортуємо товари: на яку дату визнавати ПДВ-зобов’язання і складати ПН

Експортуємо товари: на яку дату визнавати ПДВ-зобов’язання і складати ПН

Експортуємо товари: на яку дату визнавати ПДВ-зобов’язання і складати ПН ДФС з...

13.03.2019

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *