Як відобразити в Декларації з податку на прибуток суму нарахованої на МНМА амортизації

Відображення різниць, які виникають при нарахуванні амортизації необоротних активів та передбачають коригування фінансового результату до оподаткування на підставі пп. 138.1, 138.2 ПКУ, здійснюється у рядках 1.1.1 та 1.2.1 АМ додатка РІ Податкової декларації з податку на прибуток підприємства, затвердженої наказом Мінфіну від 20.10.2015 р. № 897.

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

У рядку 1.1.1 додатка РІ до Декларації відображається сума нарахованої амортизації основних засобів або нематеріальних активів відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності.

У рядку 1.2.1 АМ додатка РІ до Декларації відображається сума розрахованої амортизації основних засобів або нематеріальних активів відповідно до п. 138.3 ПКУ.

Оскільки згідно з визначенням, приведеним у пп. 14.1.138 ПКУ малоцінні необоротні матеріальні активи не відносяться до основних засобів, тому різниці згідно з п. 138.1 та п. 138.2 ПКУ за такими активами не виникають.

Читайте також
Щодо реєстрації РК до заблокованої ПН

Отже, у рядках 1.1.1 та 1.2.1 АМ додатка РІ до Декларації зазначаються різниці, які виникають при нарахуванні амортизації основних засобів або нематеріальних активів без врахування амортизації малоцінних необоротних матеріальних активів.


Cхожі статті

Про застосування пункту 10 Порядку № 100

Про застосування пункту 10 Порядку № 100

Про застосування пункту 10 Порядку № 100 МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРА...

10.03.2017

Платники податку зобов’ язані з 1 травня 2019 року до 1 червня 2019 року зареєструвати в СЕАРП та СЕ усі акцизні склади

Платники податку зобов’ язані з 1 травня 2019 року до 1 червня 2019 року зареєструвати в СЕАРП та СЕ усі акцизні склади

Платники податку зобов’ язані з 1 травня 2019 року до 1 червня 2019 року зареєстр...

05.05.2019

Якщо змінюється власник, чи звільняють всіх працівників?

Якщо змінюється власник, чи звільняють всіх працівників?

Якщо змінюється власник, чи звільняють всіх працівників? У разі зміни власника...

27.05.2019

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *