В ЯКІ СТРОКИ ПОДАВАТИ ЗВІТНІСТЬ ПО ЗЕМЕЛЬНОМУ ПОДАТКУ?

Для земельного податку звітним періодом є календарний рік, який розпочинається 1 січня і закінчується 31 грудня. Для новостворених підприємств та організацій, чи у випадку набуття права власності та/або користування на нову ділянку звітний період може меншим 12 місяців.

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

Декларацію на поточний рік подають не пізніше 20 лютого поточного року до органу ДФСУ за місцезнаходженням земельної ділянки. Щомісячну декларацію можна подавати протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним. Так не дивуйтеся – платник земельного податку може обирати період подання звітності – див. п. 286.3 ПКУ).


Cхожі статті

Зняття з обліку фізичних осіб як платників податків у разі припинення підприємницької діяльності

Зняття з обліку фізичних осіб як платників податків у разі припинення підприємницької діяльності

Зняття з обліку фізичних осіб як платників податків у разі припинення підприємниц...

25.10.2016

Відповідальність за неподання або несвоєчасне подання звіту по ЄCВ

Відповідальність за неподання або несвоєчасне подання звіту по ЄCВ

Відповідальність за неподання або несвоєчасне подання звіту по ЄCВ Відповідно ...

10.10.2017

Яким кодом послуг кодувати простій автотранспорту під час вантажоперевезень, якщо за простій виставляємо окремий рахунок

Яким кодом послуг кодувати простій автотранспорту під час вантажоперевезень, якщо за простій виставляємо окремий рахунок

Яким кодом послуг кодувати простій автотранспорту під час вантажоперевезень, якщо...

06.02.2019

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *