В ПН помилково не зазначено окрему товарну позицію. Податківці радять скласти «мінусовий» РК та нову ПН
Чи може платник податку скласти розрахунок коригування до податкової накладної, в якій не зазначено окрему товарну позицію, у зв’язку з чим загальна сума обсягів постачання за відповідною операцією, зазначена в такій податковій накладній, не відповідає первинним документам, оформленим за такою операцією?
Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови
Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)
Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3
Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.
Підготовка кошторисної документації для участі в тендері
Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.
Якщо платником податку на дату виникнення податкових зобов’язань на операцію з постачання товарів/послуг складено податкову накладну в якій не зазначено окрему товарну позицію, у зв’язку з чим загальна сума обсягів постачання за відповідною операцією, зазначена в такій податковій накладній, не відповідає первинним документам, оформленим за такою операцією, то платник податку складає розрахунок коригування, в якому в табличній частині зі знаком «–» відображає показники щодо усіх зазначених в податковій накладній товарів/послуг та у графі 2.1 заповнює код причини коригування «103».
У полі «Дата складання» зазначається «поточна» дата, тобто дата, на яку було виявлено помилку.
Такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) покупцем.
При цьому платник складає нову податкову накладну, в якій зазначає загальний обсяг операцій, визначених первинними документами.
Такій податковій накладній присвоюється новий порядковий номер та у полі «Дата складання» зазначається дата виникнення податкових зобов’язань продавця.
Якщо така податкова накладна буде зареєстрована в ЄРПН з порушенням терміну реєстрації, визначеного п. 201.10 ПКУ, до платника податку застосовуються штрафні санкції згідно з п. 1201.1 ПКУ.
До речі, таку ж позицію податківці виклали в ІПК від 29.03.2019 р. № 1331/6/99-99-15-03-02-15/ІПК .
Cхожі статті
Коли слід подати юридичній особі-платнику єдиного податку заяву про зміну видів господарської діяльності та яка відповідальність за її неподання
18.10.2016
Отримані кошти за попереднім договором із продажу нерухомості обкладаються ПДФО
16.03.2017
Працівник захворів під час щорічної відпустки: які гарантії передбачені у законодавстві
01.04.2019