Відкликання працівника з відпустки — коли правомірне?

Мінсоцполітики нагадало, в яких випадках допускається відкликання працівника з відпустки.

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

Мінсоцполітики у листі від 17.10.2016 р. №576/13/116-16 зауважує, що Законом про відпустки передбачено відкликання працівника лише із щорічної відпустки.

Так, відповідно до частини другої ст. 12 Закону про відпустки таке відкликання допускається за згодою працівника лише:

  • для відвернення стихійного лиха, виробничої аварії або негайного усунення їх наслідків;
  • для відвернення нещасних випадків, простою, загибелі або псування майна підприємства з додержанням;
  • в інших випадках, передбачених законодавством.

У разі відкликання працівника з відпустки його працю оплачують з урахуванням тієї суми, що була нарахована на оплату невикористаної частини відпустки.

Відкликання працівника, навіть за його згодою, з інших видів відпусток, у тому числі і відпустки без збереження заробітної плати, не передбачено.


Cхожі статті

Річний звітний період із податку на прибуток для сільгоспвиробників: як застосовувати

Річний звітний період із податку на прибуток для сільгоспвиробників: як застосовувати

Річний звітний період із податку на прибуток для сільгоспвиробників: як застосову...

06.06.2017

Податківці вважають, що ключи ЕЦП відносяться до 6 групи нематеріальних активів

Податківці вважають, що ключи ЕЦП відносяться до 6 групи нематеріальних активів

Податківці вважають, що ключи ЕЦП відносяться до 6 групи нематеріальних активів ...

22.06.2017

Чи впливає відмова реєстрації податкової накладної на визнання витрат у податковому обліку

Чи впливає відмова реєстрації податкової накладної на визнання витрат у податковому обліку

Чи впливає відмова реєстрації податкової накладної на визнання витрат у податково...

09.11.2017

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *