Що робити, якщо втратили особистий ключ електронного цифрового підпису
Якщо підписувач втратив (пошкодив) особистий ключ або забув пароль захисту особистого ключа, то він повинен звернутись до представництва АЦСК ІДД, в якому отримував послугу електронного цифрового підпису та повторно пройти процедуру реєстрації з одночасним поданням заяви на скасування посиленого сертифіката та пакету реєстраційних документів для відповідної категорії платника податків перелік яких визначено у розділі 5 Регламенту АЦСК ІДД. Нагадуємо, щ строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів, отриманих від АЦСК ІДД, не перевищує двох років з моменту їх формування. Також слід зауважити, що платники податків мають можливість укласти договір про визнання електронних документів з органом ДФС у електронному вигляді.
Кадровий аутсорсинг

На будь-якому підприємстві незалежно від напрямку діяльності ведення кадрового обліку є трудомістким процесом. Необхідно постійно відслідковувати зміни в трудовому законодавстві та враховувати нововведення при веденні діловодства в частині особистих справ штатного персоналу установи, фірми, організації, компанії тощо
Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.
Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.
Array
Cхожі статті

Протягом якого строку контролюючий орган повинен підписати договір про визнання електронних документів?
28.10.2016

Чи повинні подавати щорічну декларацію про доходи громадяни, які перебувають за кордоном на заробітках, але при цьому зареєстровані як підприємці (ФОПи) в Україні?
16.01.2019

У які строки сплачують ЄСВ підприємці-єдинщики (ФОП-ЄП)
28.01.2019