Що робити, коли протягом операційного дня не надійшла квитанція про прийняття чи зупинення реєстрації податкової накладної або розрахунку коригування?
Нагадаємо, що такі квитанції мають надходити до вас протягом операційного дня (п.201.10 Податкового кодексу України (далі –ПКУ) та п. 14 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затверджений постановою КМУ від 29.12.2010 р. № 1246 (далі — Порядок № 1246)).
Кадровий аутсорсинг
На будь-якому підприємстві незалежно від напрямку діяльності ведення кадрового обліку є трудомістким процесом. Необхідно постійно відслідковувати зміни в трудовому законодавстві та враховувати нововведення при веденні діловодства в частині особистих справ штатного персоналу установи, фірми, організації, компанії тощо
Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3
Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.
Підготовка кошторисної документації для участі в тендері
Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.
Тому, якщо платник направив податкову накладну або розрахунок коригування (ПН/РК) на реєстрацію до закінчення операційного дня, тобто до 20:00, квитанція повинна бути цього ж операційного дня. І реєстрація ПН\РК має бути цим же операційним днем, тобто днем відправлення на реєстрацію. А от для відправлених пізніше документів (о 20:00 і пізніше) реєстрація відбувається уже наступним операційним днем. Квитанція теж надійде тільки наступного дня.
Зауважимо, що в п. 201.10 ПКУ прописано пряму норму, за якою ПН вважається зареєстрованою, якщо протягом операційного дня платникові не направлена квитанція про її прийняття/неприйняття/зупинення. Пункт 14 Порядку № 1246 також зобов’язує податкову направити квитанцію платникові саме протягом операційного дня.
А от якщо квитанція вам не надійшла протягом операційного дня, тоді вам, за рекомендаціями самих фіскалів, треба:
- Переглянути дані в ЄРПН про складені вами або вашими контрагентами ПН та/або РК;
- Звернутися до свого ЦОП або одразу дзвонити на «гарячу лінію» ДФСУ за номером 0-800-501-007 та описати ситуацію.
- Якщо після направлення ПН/РК через 2 години не отриманао квитанцію, в Електронному кабінеті відсутні дані про її реєстрацію, а інспектор телефоном підтвердив відсутність надходження документа, то документ слід відправити на реєстрацію повторно.
Ту ось ще що важливо. Хоча ми маємо пряму норму ПКУ, за якою якщо квитанція про прийняття/неприйняття/зупинення реєстрації ПН/РК не надійшла протягом операційного дня, то ПН/РК вважаються зареєстрованими, платникам часто доводиться відстоювати свої права в судах. А в судах завжди виникають проблеми із доказовою базою. Платники часто використовують як докази скриншоти екранів комп’ютерів, однак подекуди вже є практика, коли суди погоджуються із аргументом фіскалів про те, що скриншоти не є достатнім доказом відправлення ПН/РК на реєстрацію. Тим не менше судова практика скоріше позитивна і на користь платників.
Array
Cхожі статті
Відповідальність ФОП за несвоєчасно сплачений авансовий внесок єдиного податку
16.04.2019
Повернення передоплати у звітності єдинника
13.11.2017
Про платників туристичного збору та порядок розрахунку туристичного збору при перебуванні осіб не повну добу
16.03.2019