Постачальник склав ПН не на всю суму: як виправити помилку

На дату першої події (відвантаження товару) постачальник склав податкову накладну (ПН) не на всю суму операції, а лише на її частину. Коли виявив помилку, склав розрахунок коригування (РК) до ПН і зареєстрував його в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН). Суму податкових зобов’язань він привів у відповідність до суми постачання товару.

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

Постачальник склав ПН і РК з порушенням ПКУ. Тому обидва документи не можуть бути підставою для віднесення покупцем сум ПДВ до податкового кредиту.

Помилку треба виправити так:

  • на дату виявлення помилки скласти РК до ПН, що була складена не на всю суму операції з постачання товару. Цим РК показники ПН потрібно вивести в нуль;
  • на дату відвантаження товару скласти нову ПН на всю суму операції. Нову ПН зареєструвати в ЄРПН. На підставі цієї ПН покупець включає суми ПДВ до податкового кредиту, але не пізніше за 1095 днів з дати складання ПН.
Читайте також
Щодо відповідності вимогам для перебування у статусі неприбуткової організації у разі отримання ОСББ поворотної фінансової допомоги та її використання (лист ДФС від 27.02.2019 р. № 781/6/99-99-15-02-02-15/ІПК)

Лист ДФС від 07.05.2019 р. № 1999/6/99-99-15-03-02-15/ІПК.


Cхожі статті

Чи виникають податкові зобовязання з пдв та податку наприбуток за операціями надання\отримання поворотної фіндопомоги?

Чи виникають податкові зобовязання з пдв та податку наприбуток за операціями надання\отримання поворотної фіндопомоги?

Чи виникають податкові зобовязання з пдв та податку наприбуток за операціями нада...

12.02.2019

Незабаром запрацює нова форма КОРО

Незабаром запрацює нова форма КОРО

Незабаром запрацює нова форма КОРО 1 жовтня 2018 року набув чинності наказ Мін...

18.04.2019

Фізична особа володіє легковим автомобілем. Які авто є об’єктом для сплати транспортного податку в 2019 році?

Фізична особа володіє легковим автомобілем. Які авто є об’єктом для сплати транспортного податку в 2019 році?

Фізична особа володіє легковим автомобілем. Які авто є об’єктом для сплати трансп...

10.03.2019

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *