Неволодіння директором правилами податкового обліку не свідчить про фіктивність операцій
Під час розгляду судової справи податкова інспекція (відповідач) у касаційній скарзі вказала, що контрагент підприємства-позивача не надав до перевірки довіреностей та товарно-транспортних накладних на підтвердження господарських операцій постачання товару; відсутня інформація про зареєстровані земельні ділянки, транспортні засоби, трудові ресурси, нерухоме майно, а директор вказаного суб’єкта господарювання не орієнтується в податковому обліку й до електронного підпису директора мають доступ сторонні особи.
Кадровий аутсорсинг
![Разработка сметной документации](https://www.buhgalteria.com.ua/wp-content/uploads/2020/03/kadroviy-autsorsing.jpg)
На будь-якому підприємстві незалежно від напрямку діяльності ведення кадрового обліку є трудомістким процесом. Необхідно постійно відслідковувати зміни в трудовому законодавстві та враховувати нововведення при веденні діловодства в частині особистих справ штатного персоналу установи, фірми, організації, компанії тощо
Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3
![Акт виконаних робіт](https://ukrsmeta.ua/wp-content/uploads/2016/11/obgruntuvannya-metodiki-rozrahunku.jpg)
Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.
Підготовка кошторисної документації для участі в тендері
![Оформление инвесторской и договорной документации](https://ukrsmeta.ua/wp-content/uploads/2016/06/proverka-smet-1.jpg)
Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.
Однак суд вважає, що такі обставини, як відсутність у контрагента позивача зареєстрованих у відповідних органах трудових ресурсів, виробничого обладнання, транспортного обладнання, не можуть спростовувати фактичне виконання операції з постачання товару, оскільки специфіка підприємницької діяльності полягає в тому, що підприємство не завжди повинно мати значну кількість працівників, наявність основних засобів, складські приміщення та транспорт для виконання взятих на себе зобов’язань, звичаями ділового обороту визначені й інші можливості залучення ресурсів для постачання товарів, як-от на підставі цивільно-правових договорів.
Та обставина, що директор контрагента позивача не орієнтувався в податковому обліку, а до електронного підпису директора мають доступ сторонні особи, не є свідченням безпідставності формування позивачем податкового кредиту за наслідками операцій із указаним суб’єктом господарювання, адже в матеріалах справи відсутні будь-які фактичні дані, які б свідчили чи могли підтвердити обставину підробки документів і підписання первинних документів іншими особами. Саме по собі неволодіння директором правилами ведення бухгалтерського чи податкового обліку не є свідченням неможливості такою особою поставити товар, адже чинне законодавство не містить вимог щодо обов’язку директора самостійно оформлювати податкову та бухгалтерську звітність.
Array
Cхожі статті
![Підприємницька діяльність: витрати не відображено в книзі обліку доходів і витрат](https://www.buhgalteria.com.ua/wp-content/plugins/Releated_posts/images/def-similar.png)
Підприємницька діяльність: витрати не відображено в книзі обліку доходів і витрат
27.10.2016
![Що робити, якщо втратили особистий ключ електронного цифрового підпису](https://www.buhgalteria.com.ua/wp-content/plugins/Releated_posts/images/def-similar.png)
Що робити, якщо втратили особистий ключ електронного цифрового підпису
25.11.2016
![Помилково зараховані кошти: що з ПДВ?](https://www.buhgalteria.com.ua/wp-content/plugins/Releated_posts/images/def-similar.png)
Помилково зараховані кошти: що з ПДВ?
18.08.2017