Бухгалтерія ➤ Послуги бухгалтерського обліку в Україні
  • ru
  • ua
  • Головна
  • Про нас
  • Послуги
  • Оплата
  • Новини
  • Контакти

+380630327777

+380960327777

Неволодіння директором правилами податкового обліку не свідчить про фіктивність операцій

Главная страница » Статьи и новости

  • Податок на прибуток
  • Податки загальне
  • Податки з фізичних осіб
  • ПДВ
  • Бухгалтерський облік
  • Всі новини
  • Інші категорії
    • Податок на прибуток
    • Податки загальне
    • Податки з фізичних осіб
    • ПДВ
    • Бухгалтерський облік
    • Всі новини

Неволодіння директором правилами податкового обліку не свідчить про фіктивність операцій

Під час розгляду судової справи податкова інспекція (відповідач) у касаційній скарзі вказала, що контрагент підприємства-позивача не надав до перевірки довіреностей та товарно-транспортних накладних на підтвердження господарських операцій постачання товару; відсутня інформація про зареєстровані земельні ділянки, транспортні засоби, трудові ресурси, нерухоме майно, а директор вказаного суб’єкта господарювання не орієнтується в податковому обліку й до електронного підпису директора мають доступ сторонні особи.

1

Кадровий аутсорсинг

Разработка сметной документации

На будь-якому підприємстві незалежно від напрямку діяльності ведення кадрового обліку є трудомістким процесом. Необхідно постійно відслідковувати зміни в трудовому законодавстві та враховувати нововведення при веденні діловодства в частині особистих справ штатного персоналу установи, фірми, організації, компанії тощо

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

Однак суд вважає, що такі обставини, як відсутність у контрагента позивача зареєстрованих у відповідних органах трудових ресурсів, виробничого обладнання, транспортного обладнання, не можуть спростовувати фактичне виконання операції з постачання товару, оскільки специфіка підприємницької діяльності полягає в тому, що підприємство не завжди повинно мати значну кількість працівників, наявність основних засобів, складські приміщення та транспорт для виконання взятих на себе зобов’язань, звичаями ділового обороту визначені й інші можливості залучення ресурсів для постачання товарів, як-от на підставі цивільно-правових договорів.

Читайте також
Про платників туристичного збору та порядок розрахунку туристичного збору при перебуванні осіб не повну добу

Та обставина, що директор контрагента позивача не орієнтувався в податковому обліку, а до електронного підпису директора мають доступ сторонні особи, не є свідченням безпідставності формування позивачем податкового кредиту за наслідками операцій із указаним суб’єктом господарювання, адже в матеріалах справи відсутні будь-які фактичні дані, які б свідчили чи могли підтвердити обставину підробки документів і підписання первинних документів іншими особами. Саме по собі неволодіння директором правилами ведення бухгалтерського чи податкового обліку не є свідченням неможливості такою особою поставити товар, адже чинне законодавство не містить вимог щодо обов’язку директора самостійно оформлювати податкову та бухгалтерську звітність.

0/5 (0 відгуків)


Array

Cхожі статті

Внесено зміни в календар офіційних свят

Внесено зміни в календар офіційних свят

Внесено зміни в календар офіційних святПрийнято Закон «Про внесення змін до с...

16.11.2017

Щодо функціонування системи електронного адміністрування ПДВ в частині обрахунку суми податку на додану вартість

Щодо функціонування системи електронного адміністрування ПДВ в частині обрахунку суми податку на додану вартість

Щодо функціонування системи електронного адміністрування ПДВ в частині обрахунку ...

19.09.2017

Які зміни в нарахуванні пені в 2019 р.?

Які зміни в нарахуванні пені в 2019 р.?

Які зміни в нарахуванні пені в 2019 р.?Нарахування пені розпочинається після ...

30.01.2019

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

up
Бухгалтерія ➤ Послуги бухгалтерського обліку в Україні Бухгалтерія ➤ Послуги бухгалтерського обліку в Україні;️. ✓ 100% гарантія. ☎+380960327777
  • Про нас
  • Послуги
  • Оплата
  • Контакти
  • Відгуки
  • Статті
  • Карта сайту

м.Львів, Вул. Сахарова, 42

+380630327777

+380960327777

buhgalteria.lviv.ua@gmail.com

Політика конфіденційності
Відмова від відповідальності
Згода з розсилкою

uk

  • Головна
  • Про нас
  • Послуги
  • Оплата
  • Новини
  • Контакти