Коли фізособа-підприємець звільняється від сплати ЄСВ сам за себе?

Фізособа-підприємець звільняється від сплати ЄСВ за себе у разі якщо:
 — отримують пенсію за віком;
— є особами з інвалідністю;
— досягли віку , встановленого ст. 26 Закону № 1058

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

При цьому окремо повідомляти контролюючому органу про отримання відповідного статусу пенсіонера або особи з інвалідністю немає необхідності.


Cхожі статті

Працівник надав копію довідки про встановлення групи інвалідності не з першого робочого дня місяця: нарахування ЄСВ

Працівник надав копію довідки про встановлення групи інвалідності не з першого робочого дня місяця: нарахування ЄСВ

Працівник надав копію довідки про встановлення групи інвалідності не з першого ро...

07.03.2019

Право на податковий кредит зберігається протягом 1095 днів

Право на податковий кредит зберігається протягом 1095 днів

Право на податковий кредит зберігається протягом 1095 днів Нагадуємо, що згідн...

09.03.2017

Оновлено перелік кодів видів сплати податків

Оновлено перелік кодів видів сплати податків

Оновлено перелік кодів видів сплати податків Наказом Мінфіну від 05.09.20...

12.10.2016

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *