Чи впливає сума поліпшення орендованого основного засобу на суму амортизації та об’єкт оподаткування податком на прибуток?
Очевидно, що із таким зверненням до органів ДФСУ звернувся банк, однак рішення будуть корисними і небанківським організаціям та підприємствам.
Кадровий аутсорсинг
![Разработка сметной документации](https://www.buhgalteria.com.ua/wp-content/uploads/2020/03/kadroviy-autsorsing.jpg)
На будь-якому підприємстві незалежно від напрямку діяльності ведення кадрового обліку є трудомістким процесом. Необхідно постійно відслідковувати зміни в трудовому законодавстві та враховувати нововведення при веденні діловодства в частині особистих справ штатного персоналу установи, фірми, організації, компанії тощо
Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3
![Акт виконаних робіт](https://ukrsmeta.ua/wp-content/uploads/2016/11/obgruntuvannya-metodiki-rozrahunku.jpg)
Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.
Підготовка кошторисної документації для участі в тендері
![Оформление инвесторской и договорной документации](https://ukrsmeta.ua/wp-content/uploads/2016/06/proverka-smet-1.jpg)
Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.
В ІПК від 07.02.2019 р. №436/6/99-99-15-02-02-15/ІПК ДФСУ нагадала, що в податковому обліку амортизації основних засобів (ОЗ) є певна специфіка. Наприклад, при її розрахунку можна застосовувати методи нарахування амортизації, передбачені національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку, крім «виробничого» методу. А також для розрахунку амортизації визначається вартість основних засобів та нематеріальних активів без урахування їх переоцінки (уцінки, дооцінки), проведеної відповідно до положень бухгалтерського обліку.
Однак ми говоримо про орендований основний засів (для банку – засіб, який перебуває в лізингу). ДФСУ пояснило, що витрати лізингоодержувача на поліпшення об’єкта оперативного лізингу (оренди) (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо), що приводять до збільшення майбутніх економічних вигод, які первісно очікувалися від його використання, відображаються лізингоодержувачем як капітальні інвестиції у створення (будівництво) інших необоротних матеріальних активів. І саме цей окремий «інший» об’єкт ОЗ буде підлягати амортизації. Фіскали говорять, що вартість поліпшення орендованих основних засобів для цілей розрахунку податкової амортизації зараховується як новий об’єкт групи 9 «Інші основні засоби» з мінімально допустимим строком корисного використання 12 років, визначеної у пп. 138.3.3 Податкового кодексу України.
Array
Cхожі статті
![Перелік документів, які повинні знаходитись на місці здійснення торгівельної діяльності у ФОП на загальній системі оподаткування](https://www.buhgalteria.com.ua/wp-content/plugins/Releated_posts/images/def-similar.png)
Перелік документів, які повинні знаходитись на місці здійснення торгівельної діяльності у ФОП на загальній системі оподаткування
17.10.2016
![Чи може ФОП включити до витрат 2016 року авансові платежі з ЄСВ](https://www.buhgalteria.com.ua/wp-content/plugins/Releated_posts/images/def-similar.png)
Чи може ФОП включити до витрат 2016 року авансові платежі з ЄСВ
21.11.2016
![Оподаткування податком на доходи фізичних осіб разової матеріальної допомоги колишнім працівникам](https://www.buhgalteria.com.ua/wp-content/plugins/Releated_posts/images/def-similar.png)
Оподаткування податком на доходи фізичних осіб разової матеріальної допомоги колишнім працівникам
15.11.2016