Бухгалтерія ➤ Послуги бухгалтерського обліку в Україні
  • ru
  • ua
  • Головна
  • Про нас
  • Послуги
  • Оплата
  • Новини
  • Контакти

+380630327777

+380960327777

Чи потрібен штатний розпис ОСББ?

Главная страница » Статьи и новости

  • Податок на прибуток
  • Податки загальне
  • Податки з фізичних осіб
  • ПДВ
  • Бухгалтерський облік
  • Всі новини
  • Інші категорії
    • Податок на прибуток
    • Податки загальне
    • Податки з фізичних осіб
    • ПДВ
    • Бухгалтерський облік
    • Всі новини

Чи потрібен штатний розпис ОСББ?

В ОСББ доволі часто виникають запитання щодо необхідності складання та затвердження штатного розпису. Адже типової форми штатного розпису й прямої вказівки стосовно його затвердження неможливо знайти. Тож з’ясуймо, навіщо ОСББ потрібен штатний розпис

1

Кадровий аутсорсинг

Разработка сметной документации

На будь-якому підприємстві незалежно від напрямку діяльності ведення кадрового обліку є трудомістким процесом. Необхідно постійно відслідковувати зміни в трудовому законодавстві та враховувати нововведення при веденні діловодства в частині особистих справ штатного персоналу установи, фірми, організації, компанії тощо

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

Незважаючи на те що прямої вказівки щодо затвердження штатного розпису немає, аналіз нормативно-правового законодавства вказує на те, що всі роботодавці повинні затверджувати  штатний розпис. Пояснімо, чому це так і де про це зазначено.

По-перше, ст. 64 Господарського кодексу України (далі — ГКУ) указує, що підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, установлює чисельність працівників і штатний розпис. Однак ані нормативного визначення штатного розпису, ані затвердженої форми не існує.

Читайте також
Курсові різниці за валютними операціями включаються в доходи єдинника

Але з наведеної вище норми зрозуміло, що організаційна структура, найменування структурних підрозділів і посад (професій) та їх кількість і  є вхідними даними для складання штатного розпису.

Штатний розпис можна назвати організаційним документом, у якому визначаються перелік посад (професій), кількість штатних одиниць, розмір посадових окладів, надбавок і доплат, передбачених системою оплати праці.

По-друге, у штатному розписі вказується найменування посади згідно з Класифікатором професій ДК 003:2010, затвердженим наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 р.№ 327 (далі ― ДК 003:2010).

Таким чином, у штатному розписі, наказі про прийняття на роботу, трудовій книжці й інших кадрових документах має бути однакове найменування посади (професії) відповідно до ДК 003:2010.

По-третє, штатний розпис використовується для визначення конкретних розмірів посадових окладів (тарифних ставок) за конкретною посадою, а також у разі прийняття нових працівників на роботу чи при переведенні на іншу посаду.

По-четверте, штатний розпис потрібен під час складання статистичної та іншої звітності, у якій використовується показник штатної чисельності.

Мінсоцполітики в листі від 21.11.2016 р. № 5907/0/10-16/06 указує, що норми законодавства про працю поширюються на всіх роботодавців, включаючи фізосіб-підприємців, наголошуючи:

  • складання штатного розпису є необхідним у роботі з персоналом;
  • на підставі штатного розпису приймаються рішення, зокрема, про прийняття, переведення працівників на іншу роботу, установлення посадового окладу, тарифної ставки (окладу) конкретному працівникові;
  • наявність штатного розпису є гарантією забезпечення прав працівників на працю, захист від незаконного звільнення та оплату праці.
Читайте також
Документи, що засвідчують взяття на облік платника єдиного внеску

Отже, ОСББ як юрособа та роботодавець зобов’язане складати й затверджувати штатний розпис. Цей документ знадобиться й під час затвердження кошторису ОСББ на загальних зборах співвласників (абз. 5 ч. 9 ст. 10 Закону  України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» від 29.11.2001 р.  № 2866-III).

Зважаючи на викладене вище, штатний розпис можна назвати організаційно-кадровим документом, який надає працівникам певні трудові гарантії в оплаті праці. Тому цей документ потрапляє до переліку документів, які вправі перевіряти інспектори Держпраці. Тож існує чималий ризик, що в разі відсутності штатного розпису інспектор праці може розцінити це як порушення законодавства про працю.

У випадку неналежного забезпечення трудових гарантій працівників (у т.ч. і через відсутність штатного розпису) може загрожувати:

  • адмінштраф згідно із ч. 1 ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення— у розмірі від 510 до 1700 грн;
  • фінансовий штраф згідно з абз. 8 ч. 2 ст. 265 Кодексу законів про працю України — у розмірі мінзарплати (у 2017 році — 3200 грн).

Таким чином, ОСББ, як і інші роботодавці, має розробити й затвердити штатний розпис. Адже цей документ необхідний для роботи, він обов’язково повинен бути затверджений головою ОСББ у межах кошторисних призначень на оплату праці.

0/5 (0 відгуків)


Array

Cхожі статті

Як виписати розрахунок коригування до податкової накладної при зарахуванні попередньої оплати за один товар/послугу в рахунок оплати вартості іншого товару/послуги?

Як виписати розрахунок коригування до податкової накладної при зарахуванні попередньої оплати за один товар/послугу в рахунок оплати вартості іншого товару/послуги?

Як виписати розрахунок коригування до податкової накладної при зарахуванні попере...

25.02.2019

Чи вносять до звітності незареєстровані та податкові накладні з помилками

Чи вносять до звітності незареєстровані та податкові накладні з помилками

Чи вносять до звітності незареєстровані та податкові накладні з помилкамиДо п...

19.10.2017

Компенсація працедавцем вартості проїзду до місця роботи та/або з роботи до дому, оподатковується ПДФО за ставкою 18%

Компенсація працедавцем вартості проїзду до місця роботи та/або з роботи до дому, оподатковується ПДФО за ставкою 18%

Компенсація працедавцем вартості проїзду до місця роботи та/або з роботи до дому,...

31.10.2016

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

up
Бухгалтерія ➤ Послуги бухгалтерського обліку в Україні Бухгалтерія ➤ Послуги бухгалтерського обліку в Україні;️. ✓ 100% гарантія. ☎+380960327777
  • Про нас
  • Послуги
  • Оплата
  • Контакти
  • Відгуки
  • Статті
  • Карта сайту

м.Львів, Вул. Сахарова, 42

+380630327777

+380960327777

buhgalteria.lviv.ua@gmail.com

Політика конфіденційності
Відмова від відповідальності
Згода з розсилкою

uk

  • Головна
  • Про нас
  • Послуги
  • Оплата
  • Новини
  • Контакти