Чи можна скласти декілька податкових накладних на отриману однією сумою попередню оплату?
У листі від 06.11.2017 р. № 2519/6/99-99-15-03-02-15/ІПК ДФС розглянула питання щодо складання декількох податкових накладних при отриманні попередньої оплати однією сумою.
Кадровий аутсорсинг
На будь-якому підприємстві незалежно від напрямку діяльності ведення кадрового обліку є трудомістким процесом. Необхідно постійно відслідковувати зміни в трудовому законодавстві та враховувати нововведення при веденні діловодства в частині особистих справ штатного персоналу установи, фірми, організації, компанії тощо
Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3
Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.
Підготовка кошторисної документації для участі в тендері
Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.
Податківці зазначили, що податкова накладна складається окремо на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). Тому складання двох або більше податкових накладних у випадку отримання попередньої оплати товарів/послуг однією сумою або у разі одноразової поставки товарів/послуг не відповідає нормам ПКУ та не дає можливості ідентифікувати операції.
У разі складання таких податкових накладних постачальником, покупець не має підстав для віднесення зазначених в них сум ПДВ до податкового кредиту, оскільки такі податкові накладні не відповідають первинним документам.
Array
Cхожі статті
Зміни до звіту з ЄСВ набрали чинності: коли вперше звітуємо за новою формою
25.10.2016
Із 2018 року впровадять нульову декларацію
28.09.2016
Мінфін про суттєвість бухгалтерських помилок
12.12.2016