У які строки сплачують ЄСВ підприємці-єдинщики (ФОП-ЄП)
ФОПи, які обрали спрощену систему оподаткування, сплачують ЄСВ щоквартально до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачують єдиний внесок (19 квітня, 19 липня, 19 жовтня, 19 січня).
1
Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови
Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)
2
Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3
Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.
3
Підготовка кошторисної документації для участі в тендері
Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.
Cхожі статті
Чи необхідно ФОП на загальній системі оподаткування застосовувати РРО
Чи необхідно ФОП на загальній системі оподаткування застосовувати РРО
Відповід...
01.12.2016
У юридичної особи — платника єдиного податку 3-ї групи поворотна фінансова допомога, не повернена протягом 12 календарних місяців, підлягає оподаткуванню
У юридичної особи — платника єдиного податку 3-ї групи поворотна фінансова допомо...
21.09.2016
Чи можна включити до податкового кредиту суму ПДВ, зазначену в податковій накладній із неправильною датою складання
Чи можна включити до податкового кредиту суму ПДВ, зазначену в податковій накладн...
07.10.2016