Зміни до звіту з ЄСВ набрали чинності: коли вперше звітуємо за новою формою

ДФС у Закарпатській області повідомляє, що 18 жовтня цього року був опублікований у «Офіційному віснику України» №80/2016 та, відповідно, набрав чинності Наказ Міністерства фінансів України № 813, яким внесено зміни до Порядку складання звіту з ЄСВ та Інструкції про нарахування ЄСВ.Нагадаємо, що нещодавно Мінфін наказом від 07.09.2016 р. № 813 вніс зміни до Порядку складання звіту з ЄСВ та Інструкції про нарахування ЄСВ. Внаслідок зазначених змін, подавати звіт з ЄСВ (додаток 4) потрібно буде за оновленою формою.

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

При цьому, оскільки Наказ № 813 опубліковано вже у жовтні, то вперше відзвітувати з ЄСВ за новою формою роботодавці повинні будуть саме за жовтень 2016 року у листопаді.


Cхожі статті

Помилково перерахували кошти не тому контрагенту: що в ПДВ-обліку

Помилково перерахували кошти не тому контрагенту: що в ПДВ-обліку

Помилково перерахували кошти не тому контрагенту: що в ПДВ-обліку Якщо між під...

19.05.2017

Чи нараховувати умовний ПДВ платнику, який реорганізується

Чи нараховувати умовний ПДВ платнику, який реорганізується

Чи нараховувати умовний ПДВ платнику, який реорганізується Контролери роз’ясни...

15.11.2016

Чи може ФОП реалізовувати технічно складні побутові товари з оплатою в безготівковій формі, а решту товарів за готівку без РРО?

Чи може ФОП реалізовувати технічно складні побутові товари з оплатою в безготівковій формі, а решту товарів за готівку без РРО?

Чи може ФОП реалізовувати технічно складні побутові товари з оплатою в безготівко...

31.05.2017

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *