Які варіанти звітування лишаються, якщо припинено договір про визнання електронних документів
У разі припинення договору про визнання електронних документів із підстав, визначених законом, платник податків має право до складення нового подавати податкову звітність:
Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови
Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)
Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3
Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.
Підготовка кошторисної документації для участі в тендері
Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.
- особисто платником податків або вповноваженою на це особою
або - поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення (пп.пп. «а» і «б» п. 49.3 ПКУ).
Нагадаємо! Договір набирає чинності з моменту підписання сторонами та діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів.
Лист ДФС від 06.03.2017 р. № 4597/6/99-99-08-02-01-15
Cхожі статті
ПОСТАНОВА від 12.07.2017 р. № К/800/51285/14 про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень
12.07.2017
Номенклатура в податковій накладній не така, як у первинці: що з податковим кредитом
21.06.2017
З 1 березня 2017 року всі податкові накладні слід реєструвати за новою формою (оновлено)
03.03.2017