Відповідальність ФОП за несвоєчасно сплачений авансовий внесок єдиного податку

Несплата (неперерахування) фізичною особою – підприємцем, яка є платником єдиного податку відповідно до підпунктів 1 та 2 п. 291.4 ПКУ, авансових внесків єдиного податку в порядку та у строки, визначені ПКУ, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50 % ставки єдиного податку, обраної таким платником єдиного податку відповідно до ПКУ.

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

Норми визначені п. 122.1 ПКУ.


Cхожі статті

Як блокування податкової накладної впливає на ліміт реєстрації накладних? СБГ № 16 (2017) серпень

Як блокування податкової накладної впливає на ліміт реєстрації накладних? СБГ № 16 (2017) серпень

Як блокування податкової накладної впливає на ліміт реєстрації накладних? СБГ № 1...

17.08.2017

Роз’яснення щодо трудового розпорядку у роботодавців — підприємців

Роз’яснення щодо трудового розпорядку у роботодавців — підприємців

Роз’яснення щодо трудового розпорядку у роботодавців — підприємців У лист...

18.03.2019

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *