Порядок обчислення ЄСВ за звітний квартал ФОП на загальній системі оподаткування

Пунктом 2 ч. 1 ст. 7 Закону України від 08.07.2010 р. № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон № 2464) для фізичних осіб – підприємців (далі – ФОП) на загальній системі оподаткування базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) є сума доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. При цьому сума ЄСВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць.

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

У разі якщо таким платником не отримано дохід (прибуток) у звітному кварталі або окремому місяці звітного кварталу, такий платник зобов’язаний визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄСВ, встановленої Законом № 2464. При цьому сума ЄСВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

Читайте також
Електронне адміністрування ПДВ: зміни-2017

ЄСВ встановлюється у розмірі 22 % до визначеної бази нарахування ЄСВ (ч. 5 ст. 8 Закону № 2464).

ФОП на загальній системі оподаткування зобов’язані сплачувати ЄСВ, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄСВ (абз. 3 ч. 8 ст. 9 Закону № 2464).

Нагадуємо, що п. 164.1 ПКУ встановлено, що базою оподаткування для доходів, отриманих від провадження господарської діяльності, є чистий річний оподатковуваний дохід, який визначається відповідно до п. 177.2 ПКУ, згідно з яким чистим оподатковуваним доходом є різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої ФОП.


Cхожі статті

Щодо коригування фінансового результату до оподаткування при отриманні від’ємного значення об’єкта оподаткування

Щодо коригування фінансового результату до оподаткування при отриманні від’ємного значення об’єкта оподаткування

Щодо коригування фінансового результату до оподаткування при отриманні від’ємного...

20.09.2016

Незалежна професійна діяльність та сплата ЄСВ

Незалежна професійна діяльність та сплата ЄСВ

Незалежна професійна діяльність та сплата ЄСВ Особи, які провадять незалежну п...

20.03.2019

Як бути з податком на доходи фізичних осіб, якщо фізичній особі списано борг до закінчення строку позовної давності

Як бути з податком на доходи фізичних осіб, якщо фізичній особі списано борг до закінчення строку позовної давності

Як бути з податком на доходи фізичних осіб, якщо фізичній особі списано борг до з...

19.10.2016

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *