Оподаткування податком на доходи фізичних осіб разової матеріальної допомоги колишнім працівникам

Нагадуємо, що особливості оподаткування благодійної допомоги встановлено п.170.7 ст. 170 Податкового кодексу України (ПКУ).

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

Абзацом першим пп. 170.7.3 п. 170.7 ст. 170 ПКУ передбачено, що не включається до оподатковуваного доходу сума нецільової благодійної допомоги, у тому числі матеріальної, що надається, зокрема, резидентами-юридичними особами на користь платника податку протягом звітного податкового року сукупно у розмірі, що не перевищує суми граничного розміру доходу, визначеного згідно з абзацом першим пп. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 ПКУ, встановленого на 1 січня такого року.

Перевищення допомоги над вказаним розміром підлягає оподаткуванню на підставі пп. 164.2.20 п. 164.2 ст. 164 ПКУ у джерела виплати за ставкою, визначеною п. 167.1 ст. 167 ПКУ.

При цьому благодійник-юридична особа зазначає відомості про надані суми нецільової благодійної допомоги у податковій звітності.

Читайте також
Президент підписав Закон про вдосконалення бухгалтерського обліку

У разі отримання нецільової благодійної допомоги від благодійника-юридичної особи платник податку зобов’язаний подати річну податкову декларацію із зазначенням її суми, якщо загальна сума отриманої нецільової благодійної допомоги протягом звітного податкового року перевищує її граничний розмір, установлений абзацом першим пп. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 ПКУ.

Таким чином, якщо колективним договором передбачено виплату юридичною особою разової матеріальної допомоги колишнім працівникам (ветеранам, пенсіонерам) до святкових дат, то у розумінні ПКУ таку допомогу слід розглядати як нецільову благодійну допомогу.

Таким чином, вона обкладається ПДФО з урахуванням пп. 170.7.3  п. 170.7 ст. 170 та пп. 164.2.20 п. 164.2 ст. 164 ПКУ.


Cхожі статті

Роз’яснення, як скористатися податковою знижкою при оплаті за навчання в дошкільному закладі освіти (садіку)

Роз’яснення, як скористатися податковою знижкою при оплаті за навчання в дошкільному закладі освіти (садіку)

Роз’яснення, як скористатися податковою знижкою при оплаті за навчання в дошкільн...

25.02.2019

Як ДФС перевірятиме платників податків у 2017 році

Як ДФС перевірятиме платників податків у 2017 році

Як ДФС перевірятиме платників податків у 2017 році ДФС видало лист від 17.01.2...

25.01.2017

У Новий Рік – без боргів! Податковий борг у платників єдиного податку позбавляє його права на спрощену систему

У Новий Рік – без боргів! Податковий борг у платників єдиного податку позбавляє його права на спрощену систему

У Новий Рік – без боргів! Податковий борг у платників єдиного податку позбавляє й...

20.12.2016

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *