ФОП ліквідувався та повторно зареєструвався протягом року: як звітувати з ЄСВ

У разі припинення підприємницької діяльності та повторної реєстрації протягом року ФОП має подати 2 Звіти з ЄСВ:

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

  • один «ліквідаційний» — до дня державної реєстрації припинення. Строк сплати зобов’язань, визначених фізичною особою — підприємцем у Звіті з позначкою «ліквідаційний», настає в день подання такого Звіту, відповідно — єдиний внесок необхідно сплатити до дня подання Звіту включно;
  • другий «початковий» — у законодавчо визначений строк.

Про це повідомили податківці в індивідуальній податковій консультації від 29.05.2017 р. № 399/П/99-99-13-02-01-14/ІПК.


Cхожі статті

Печатки геть: Уряд продовжує «чистити» нормативку

Печатки геть: Уряд продовжує «чистити» нормативку

Печатки геть: Уряд продовжує «чистити» нормативку Постанова КМУ від 22.11.2017...

28.11.2017

Протягом якого строку контролюючий орган повинен підписати договір про визнання електронних документів?

Протягом якого строку контролюючий орган повинен підписати договір про визнання електронних документів?

Протягом якого строку контролюючий орган повинен підписати договір про визнання е...

28.10.2016

Як діяти підприємству, якщо відсутній оподатковуваний дохід у фізособи, з якого можна утримати ПДФО

Як діяти підприємству, якщо відсутній оподатковуваний дохід у фізособи, з якого можна утримати ПДФО

Як діяти підприємству, якщо відсутній оподатковуваний дохід у фізособи, з якого м...

16.11.2016

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *