Чи оштрафують за виправлення помилкових дат в ПН після сплину граничних термінів для реєстрації

15.03.2016 р. фермерське господарство (платник ПДВ) відправило податкові накладні № 1/2, № 2/2, № 3/2 від 15.03.2016 на реєстрацію в ЄРПН. Такі податкові накладні успішно пройшли реєстрацію в ЄРПН. При цьому жодної квитанції в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття податкової накладної в електронному вигляді не надходило. Податкові накладні № 1/2, № 2/2, № 3/2, від 15.03.2016 були зареєстровані в ЄРПН 16.03.2016, тобто в передбачені законодавством терміни.

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

Утім, через деякий час до ДФС звернувся контрагент зі скаргою про виправлення помилки в даті виписки таких податкових накладних. У зв’язку із чим в ЄРПН були зареєстровані розрахунки коригування до відповідних податкових накладних.

Нагадаємо: виправлення помилки, допущеної у даті податкової накладної здійснюється шляхом складання «анулюю чого» розрахунку коригування до цієї податкової накладної і нової податкової накладної з правильною датою складання (див., наприклад, ІПК ДФСУ від 23.03.2018 р. № 1207/6/99-99-12-02-01-15/ІПК).

У цьому випадку розрахунок коригування до податкових накладних № 1/2, 2/2, 3/2 від 15.03.2016, зареєстрованих в ЄРПН 16.03.2016 подано позивачем 21.04.2016, а податкові накладні № 1/2, 2/2, 3/2 з виправленою датою складання від 04.03.2016, від 10.03.2016, від 12.03.2016 зареєстровані 26.04.2016.

Читайте також
ХТО ВСТАНОВЛЮЄ ТА ДЕ ДІЗНАТИСЯ СТАВКУ ЗЕМЕЛЬНОГО ПОДАТКУ?

Тож контролери почали стверджувати, що відповідні (нові) податкові накладні були зареєстровані в ЄРПН з порушенням граничних строків їх реєстрації. Адже на момент їх реєстрації з дати складання (04.03.2016, 10.03.2016, 12.03.2016) таких податкових накладних вже минули граничні строки їх реєстрації, визначені п. 201.10 ПКУ.

Судді ж стосовно цього питання зазначили таке: з огляду на те, що вперше податкові накладні були подані позивачем вчасно, а подання розрахунку коригування та нових податкових накладних обумовлено лише помилкою в даті їх виписки, що не вплинуло на їх кількісний та вартісний показник, то слід вважати, що платником дотримані норми щодо виправлення помилки в первинно поданих накладних, шляхом подання розрахунку коригування до них та нових накладних з виправленою датою, а тому підстав для застосування штрафу за порушення строків їх реєстрації не вбачається.

Постанова ВСУ від 26.06.2018 р. у справі №805/4998/16-а


Cхожі статті

Помилково склали дві податкові накладні на одну поставку. Як виправити?

Помилково склали дві податкові накладні на одну поставку. Як виправити?

Помилково склали дві податкові накладні на одну поставку. Як виправити? При зд...

14.04.2019

Перехід зі спрощеної системи на загальну: чи можна врахувати витрати, здійснені до переходу

Перехід зі спрощеної системи на загальну: чи можна врахувати витрати, здійснені до переходу

Перехід зі спрощеної системи на загальну: чи можна врахувати витрати, здійснені д...

29.09.2016

Про оподаткування податком на доходи фізичних осіб пасивних доходів

Про оподаткування податком на доходи фізичних осіб пасивних доходів

Про оподаткування податком на доходи фізичних осіб пасивних доходів Оподаткува...

09.09.2016

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *