Чи дозволить ПН із помилкою сформувати податковий кредит

З 01.07.17 р. спокій платників податку мала б захищати грізна зброя: «Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження» (п. 201.10 ПКУ).

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

Але перше роз’яснення від контролерів не надихає: як і раніше, вони проти формування податкового кредиту за податковою накладною, яку зареєстровано в Єдиному реєстрі, проте складено з помилковою датою. А на додачу податківці нагадують: марно сподіватися дебетувати ПДВ на підставі заяви-скарги на постачальника (додаток Д8) до декларації. Адже вже декілька років такий документ не помічник у справі формування податкового кредиту.

Читайте також
Підприємець – єдино податник дарує гроші членам сім’ї: що з ПДФО?

ІПК ДФСУ «Щодо права на податковий кредит на підставі заяви із скаргою» від 18.08.17 р. № 1676/6/99-99-12-02-01-15/ІПК.


Cхожі статті

Оподаткування для платників єдиного податку ІІІ групи — не платників ПДВ

Оподаткування для платників єдиного податку ІІІ групи — не платників ПДВ

Оподаткування для платників єдиного податку ІІІ групи — не платників ПДВ Платн...

09.11.2016

Справжня Бухгалтерська Газета № 5 (2017) березень

Справжня Бухгалтерська Газета № 5 (2017) березень

Справжня Бухгалтерська Газета № 5 (2017) березень НовиниЧи поширюється 50-тися...

10.03.2017

Профілактичний медогляд працівника за рахунок роботодавця: що з ПДФО

Профілактичний медогляд працівника за рахунок роботодавця: що з ПДФО

Профілактичний медогляд працівника за рахунок роботодавця: що з ПДФО Вартість ...

27.04.2017

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *