Чи діє обмеження на готівкові розрахунки між юрособами, якщо кошти вносяться через касу банку

НБУ листом від 13.09.2016 р. № 50-0004/76522 повідомило: у разі якщо одне підприємство — юридична особа розрахувалося за товари (послуги) з іншим підприємством — юридичною особою готівкою в розмірі 12 000 грн шляхом унесення цих коштів до каси банку, це не суперечитиме вимогам нормативно-правових актів НБУ щодо граничних сум розрахунків готівкою.

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.


Cхожі статті

ФСС нагадує про порядок розрахунку декретних

ФСС нагадує про порядок розрахунку декретних

ФСС нагадує про порядок розрахунку декретних Допомогу у зв’язку з вагітністю т...

05.04.2017

Податкові наслідки від отриманої спадщини або подарунку

Податкові наслідки від отриманої спадщини або подарунку

Податкові наслідки від отриманої спадщини або подарунку Нагадуємо громадянам, ...

06.03.2017

КОЛИ ОРГАНИ ДФСУ НЕ ШТРАФУВАТИМУТЬ ЗА НЕСВОЄЧАСНУ РЕЄСТРАЦІЮ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ ТА РОЗРАХУНКІВ КОРИГУВАННЯ?

КОЛИ ОРГАНИ ДФСУ НЕ ШТРАФУВАТИМУТЬ ЗА НЕСВОЄЧАСНУ РЕЄСТРАЦІЮ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ ТА РОЗРАХУНКІВ КОРИГУВАННЯ?

КОЛИ ОРГАНИ ДФСУ НЕ ШТРАФУВАТИМУТЬ ЗА НЕСВОЄЧАСНУ РЕЄСТРАЦІЮ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ...

18.02.2019

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *