Адвокат протягом місяця не отримував доходи: чи платити мінімальний ЄСВ?
Позиція фіскалів в даному випадку досить обґрунтована: платник єдиного внеску, визначений п.5 частини першої ст.4 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 р. № 2464-ХІІ (далі — Закон № 2464), який перебуває на обліку у контролюючому органі, у разі неотримання доходу у звітному періоді, зобов’язаний визначити базу нарахування єдиного внеску та сплатити суму внеску у розмірі не менше мінімального страхового внеску на місяць, незважаючи на наявність трудових відносин з роботодавцем.
Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови
Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)
Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3
Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.
Підготовка кошторисної документації для участі в тендері
Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.
І це логічно. За Законом сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску. Обов’язок визначення бази нарахування єдиного внеску покладено на платників ЄСВ, як тих, що отримують, так і тих, які не отримують дохід від провадження незалежної професійної діяльності. І такі платники – адвокати — зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок (абз. 3 ч. 8 ст.9 Закону № 2464). Більше про це можна прочитати в ІПК від 07.02.2019 р. №431/ІПК/08-01-13-02-11.
Cхожі статті
Щодо виплати заробітної плати, допомоги з тимчасової непрацездатності (в т. ч. допомоги по вагітності та пологах), які виплачуються за рахунок як роботодавця так і коштів Фонду соціального страхування, та розрахунки з надання поворотної фінансової допомоги у сумі понад 50000 гривень. (лист ДФС від 09.07.2018 р. № 3010/6/99-99-14-05-01-15/ІПК)
09.07.2019
Мінрегіон про пільги та субсидії на комунальні послуги для ОСББ
21.04.2017
Коли операції за участі посередника все одно потрапляють під трансфертноціновий контроль (тцо)?
06.03.2019