1 березня 2019 року – граничний термін подання звітності за 2018 рік

1 березня 2019 року спливає термін подання податкової звітності з наступних  податків та зборів:

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

— податкової декларації з податку на прибуток підприємств за 2018 рік;

— розрахунка частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету за результатами щоквартальної фінансово-господарської діяльності, за 2018 рік;

— розрахунка податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення окремого балансу фінансово-господарської діяльності за 2018 рік платниками, у яких податковий період дорівнює календарному року;

— розрахунка податку на прибуток постійного представництва нерезидента,визначеного шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7, за 2018 рік платниками, у яких податковий період дорівнює календарному року;

— звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за 2018 рік;

Читайте також
Порядок внесення змін до повідомлення про прийняття працівника на роботу

— податкової декларації платника єдиного податку за попередній календарний рік фізичними особами – підприємцями, що обрали спрощену систему оподаткування І та ІІ групп.


Cхожі статті

При наявності заборгованості перед Фондом соцстраху необхідно подати звіт до 10 квітня

При наявності заборгованості перед Фондом соцстраху необхідно подати звіт до 10 квітня

При наявності заборгованості перед Фондом соцстраху необхідно подати звіт до 10 к...

02.04.2019

Чи платить ТОВ-власник нерухомості земельний податок за ділянку, щодо якої не оформлено право власності та право користування?

Чи платить ТОВ-власник нерухомості земельний податок за ділянку, щодо якої не оформлено право власності та право користування?

Чи платить ТОВ-власник нерухомості земельний податок за ділянку, щодо якої не офо...

18.03.2019

Зміни в оподаткуванні доходів фізичних осіб

Зміни в оподаткуванні доходів фізичних осіб

Зміни в оподаткуванні доходів фізичних осіб 30 грудня 2016 року Президентом Ук...

03.01.2017

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *