Терміни подання заяви юридичними особами для обрання спрощеної системи оподаткування

Новостворені суб’єкти господарювання – юридичні особи, які планують обрати спрощену систему оподаткування подають заяву протягом 10 днів з дня державної реєстрації у разі обрання ставки єдиного податку, встановленої для третьої групи, яка не передбачає сплату ПДВ (п.п. 298.1.2 ПКУ).

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

Юридичні особи, які є платниками інших податків та зборів, у разі переходу на спрощену систему оподаткування подають заяву не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу (п.п. 298.1.4 ПКУ).

Якщо юридичні особи бажають змінити ставку єдиного податку з 5% на 3%, то заява подається не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку  календарного кварталу, в якому буде застосовуватися нова ставка та реєстрації такого платника єдиного податку платником ПДВ у порядку, встановленому розділом V ПКУ (п.п.«б» п. 293.8 ПКУ).

Читайте також
Чи повинен платник податків надати посадовим особам контролюючого органу при проведенні перевірки копії первинних документів, якщо їх ведення здійнюється в електронній формі?

Зміна ставки єдиного податку з 3% на 5% або відмова від застосування  спрощеної системи передбачає подання заяви не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу, в якому здійснено анулювання реєстрації платником ПДВ (п.п. 5 п. 293.8 ПКУ).

Заява подається за вибором платника: до Центру обслуговування платників податкової інспекції за місцем реєстрації, надсилається поштою з повідомленням про вручення або засобами електронного зв’язку за умови отримання електронного цифрового підпису. Новостворені суб’єкти господарювання  можуть подати заяву державному реєстратору  під час проведення державної реєстрації.


Cхожі статті

Як платять туристичний збір особи, які прибули у відрядження і перебували в готелі не повну добу?

Як платять туристичний збір особи, які прибули у відрядження і перебували в готелі не повну добу?

Як платять туристичний збір особи, які прибули у відрядження і перебували в готел...

18.03.2019

Відповідальність за несвоєчасне подання звітності про контрольовані операції: зміни – 2017

Відповідальність за несвоєчасне подання звітності про контрольовані операції: зміни – 2017

Відповідальність за несвоєчасне подання звітності про контрольовані операції: змі...

23.02.2017

Як індексується зарплата при відрядній формі оплати праці

Як індексується зарплата при відрядній формі оплати праці

Як індексується зарплата при відрядній формі оплати праці При відрядній формі ...

28.09.2016

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *