Про особливості сплати єдиного внеску спрощенцями, які є пенсіонерами за віком або інвалідами

Разом з тим, відповідно до норм п. 4 розділу III Інструкції підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування та є пенсіонерами або інвалідами, мають право на добровільне нарахування та сплату єдиного внеску у порядку, передбаченому для фізичних осіб-підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування.

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

Для цієї категорії платників зобов’язання зі сплати єдиного внеску виникають виключно за умови подання звітності у строки та за формою, визначені законодавством.

При цьому, у інтегрованій картці таких платників виникає позитивне сальдо.

Фізичні особи-підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, сплачують єдиний внесок у розмірі 22 % до визначеної статтею 7 Закону № 2464 бази нарахування єдиного внеску. Після сплати ЄВ у платників виникає право на отримання будь-якого виду соціальних виплат.

Читайте також
Приватні підприємці звітують з ЄСВ за найманих працівників за своїм місцем реєстрації

Задоволення заяви платника про повернення йому надміру та/або помилково сплачених коштів єдиного внеску здійснюється тільки  після отримання від фондів соціального та пенсійного страхування підтвердження щодо неотримання соціальних виплат такими платниками.

При підтвердженні інформації щодо отримання платниками, які добровільно сплатили єдиний внесок, будь-яких соціальних виплат, в задоволенні заяви такого платника щодо повернення коштів буде відмовлено.


Cхожі статті

Який порядок коригування фінрезультату до оподаткування у звітних періодах 2016 року в частині процентних різниць

Який порядок коригування фінрезультату до оподаткування у звітних періодах 2016 року в частині процентних різниць

Який порядок коригування фінрезультату до оподаткування у звітних періодах 2016 р...

31.10.2016

Неістотні недоліки в первинних документах не завадять визнати господарську операцію

Неістотні недоліки в первинних документах не завадять визнати господарську операцію

Неістотні недоліки в первинних документах не завадять визнати господарську операц...

01.11.2017

Умови, за яких не подається податковий розрахунок за формою № 1ДФ

Умови, за яких не подається податковий розрахунок за формою № 1ДФ

Умови, за яких не подається податковий розрахунок за формою № 1ДФ Податкові аг...

15.06.2017

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *