Договір у «спрощеній» формі не є підставою вважати господарську операцію фіктивною

З позицій оподаткування не має значення, чи має в господарській операції дефект форми укладеного правочину (окрім випадків, коли в законі прямо вказано, що правочин, який не відповідає формі закону, є нікчемним чи правочин визнаний судом недійсним), а має значення господарська операція, що вчинена платником, яка й повинна бути предметом аналізу в податковому спорі.

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

Зокрема законодавством передбачена можливість укладення договорів у спрощеному порядку через ділову переписку — шляхом обміну документами, у т.ч. електронними, у вигляді прийняття замовлення до виконання. При цьому договори, укладені зазначеними способами, вважаються такими, що вчинені в письмовій формі. Водночас витрати платника податків мають бути фактично здійснені та підтверджені належним чином оформленими первинними документами, що передбачають реальні господарські операції, які відображаються в податковому обліку та які повинні спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.

Читайте також
V Национальный форум бухгалтеров «Правила Лучших»

Ухвала ВАСУ від 11.04.2017 р. № К/800/46400/14


Cхожі статті

Коли трудовий договір вважається розірваним за згодою сторін

Коли трудовий договір вважається розірваним за згодою сторін

Коли трудовий договір вважається розірваним за згодою сторін Судова палата в ц...

08.11.2016

Як платити земельний податок, якщо на ділянку не оформлено документи на власність та\або користування?

Як платити земельний податок, якщо на ділянку не оформлено документи на власність та\або користування?

Як платити земельний податок, якщо на ділянку не оформлено документи на власність...

16.03.2019

Чи є базою нарахування ЄСВ сума внесків недержавного пенсійного страхування, сплачених роботодавцем за найманих працівників

Чи є базою нарахування ЄСВ сума внесків недержавного пенсійного страхування, сплачених роботодавцем за найманих працівників

Чи є базою нарахування ЄСВ сума внесків недержавного пенсійного страхування, спла...

06.10.2016

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *