Чи може платник ПДВ самостійно визначати код УКТ ЗЕД при складанні податкових накладних?

При складанні податкових накладних платник ПДВ повинен вказати обов’язкові реквізити цієї ПН. Які саме, нагадали податківці у ІПК від 22.02.2019 р. № 682/6/99-99-15-03-02-15/ІПК.

1

Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови

Складання кошторисів на будівництво

Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021)

2

Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3

Акт виконаних робіт

Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.

3

Підготовка кошторисної документації для участі в тендері

Оформление инвесторской и договорной документации

Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.

У ІПК вони зазначили, що Перелік обов’язкових реквізитів, які зазначаються у податковій накладній, визначено у підпунктах «а»-«й»п.1 ст. 201 розділу V ПКУ.

Нагадаємо, що ПКУ до обов’язкових реквізитів відносять:

  • а) порядковий номер податкової накладної;
  • б) дата складання податкової накладної;
  • в) повна або скорочена назва продавця товарів/послуг
  • г) податковий номер платника податку (продавця та покупця)
  • д) повна або скорочена назва  покупця (отримувача) товарів/послуг;
  • е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;
  • є) ціна постачання без урахування податку;
  • ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні;
  • й) індивідуальний податковий номер.
Читайте також
Щодо ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій

Також податківці зауважили, що класифікація товарів здійснюється відповідно до Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД з урахуванням характеристик товару, що є визначальними для їх класифікації згідно з УКТ ЗЕД.

А ще у коментованій ІПК від 22.02.2019 р. № 682/6/99-99-15-03-02-15/ІПК ДФСівці пояснили чи може платник ПДВ самостійно визначати код УКТ ЗЕД при складанні податкових накладних.
Відзначимо, що податківці у ІПК зауважили, що коди УКТ ЗЕД можуть затверджувати тільки  торгово-промислова палата. Тому відповідь тут наступна: підприємство не має права самостійно змінювати коди УКТ ЗЕД, встановлені торгово-промисловими палатами, та зобов,язане зазначати при складанні податкових накладних код УКТ ЗЕД, визначений торгово- промисловою палатою.


Cхожі статті

Мінімальна зарплата та Прожитковий мінімум в 2019 році

Мінімальна зарплата та Прожитковий мінімум в 2019 році

Мінімальна зарплата та Прожитковий мінімум в 2019 році Прожитковий мінімум у 2...

20.10.2018

Як відобразити в Табелі роботу на умовах неповного робочого часу?

Як відобразити в Табелі роботу на умовах неповного робочого часу?

Як відобразити в Табелі роботу на умовах неповного робочого часу? Відобразити ...

14.03.2019

Лист ДФСУ: Щодо міжнародних договорів про уникнення подвійного оподаткування від 02.01.2018 р. № 78/7/99-99-01-02-02-17

Лист ДФСУ: Щодо міжнародних договорів про уникнення подвійного оподаткування від 02.01.2018 р. № 78/7/99-99-01-02-02-17

Лист ДФСУ: Щодо міжнародних договорів про уникнення подвійного оподаткування від ...

16.02.2019

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *